Åttondefebruaritjugohundraelva

Inte utvilad men iallafall lyckats sova 2 timmar till,
sov ju inte särskilt mycket inatt, men nu lyckades jag en del.
Här även krängt ner 4 rostade mackor och en drickyoghurt,
och nu luktar det spackel blandat med nylagat kaffe.

Målaren har ju äntligen kommit och han har börjat i hallen och köket,
lite jobbigt att ha denna röran men samtidigt så får vi det fint,
med alla väggar i lägenheten omtappserade + golven bytas.
Vi har själva fått välja allting så vi får hoppas dom snabbar sig lite
för just nu vill jag bara få i ordning överallt och slippa röran.

Tackar min underbara dotter inne i magen som höll mig sällskap
med massvis av sparkar i 2 timmar inatt, såg varje spark utanpå magen
det var så himla underbart, tur hon underhåller mig när jag inte kan sova
medans Johan ligger sidan om mig och drömmer om Polska Horor i finanskris?:S
Han kan verkligen röra till det en hel del i sina drömmar, haha..

Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen bara ligga på soffan
för idag är en fruktansvärt seg dag och jag har ingen ork.

Pusskram

hahahahaha, du måste ha en del roligt när han pratar i sömnen xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0