Sjundefebruaritjugohundraelva



Sitter här och tänker tillbaka på när jag fick reda
på att jag var gravid, hahahah..

Jag hade varit i STOCKHOLM på utbildning med jobbet
älskling hämtade mig på STURUP och när vi kommer hem
så är det första han säger till mig när jag klär av mig kläderna
- Fan vad tjock du har blivit, :O
Och jag svarade bara: - Men vet du hur mkt saker vi ätit egentligen?

Johan påminde mig om att min mens fortfarande var sen
och den var nästan 2 veckor försenad,
jag sa bara till honom det har den varit förr..

Dagen efter åkte vi och handlade och Johan tog ett gravtest från hyllan,
vi kom hem och dagen efter gick vi upp på morgonen och Johan doppade
testet i ett glas som han redan hade varit snabb med och hämta.
Jag såg Johans leende och gick ner och tände en cigg,
han kom efter med testet och sa: DU SKA BLI MAMMA! =)

Jag vägrade och tro på det och vi köpte ytterligare 2 test som visade samma.
På eftermiddagen skulle vi hem till Mormor och hon var även den första att veta.

Idag sitter jag här 16 Veckor senare med en stor mage och sparkar med jämna mellanrum,
men jag ångrar verkligen ingenting, jag är överlycklig att jag får äran att bli mamma,
att jag om 18 veckor sitter med min fina dotter i famnen, gud vad jag är lycklig!!
Amanda | 2011-02-08 @ 12:35:42

Grattis ;) När har du BF?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0