Sjundefebruaritjugohundraelva



Vad ska man köpa för leksaker till en bebis?
Vad behöver dom för leksaker?
Anonym | 2011-02-07 @ 16:58:28

babysitter, lekmatta (Funkar med ett täcke också), enkla skallror, musikleksaker, gosedjur, babygym, gåstol, nappar, matstol, bitringar, amningkudde, (både till amning, och perfekt att ha bakom deras rygg när dem börjar sitta)

Och det känns som jag glömt hälften.

Givetvis behöver man inte allt detta, men de är vad vi har haft

mia | 2011-02-07 @ 17:34:01

Det är ingen fara :)

när kommer du och dricker kaffe med mig ? :)

Linda | 2011-02-07 @ 17:50:13

Exakt den gröna gungan som du har där har vi! Den rekommenderar jag starkt :) När de har svårt att somna så sätt lillen i den så vaggar den ju fram o tillbaka eftersom den är batteridriven! När ja satte vår lille i den första gången somna han på 1 sek :P Och då hade han skrikit nästan en hel natt .. Så det behövdes!

Just i leksaker köpte vi inte så jätte mycket i början mer än typ färg-glada saker, eftersom barn oftast först tittar på färger och saker som låter, så det var väl det vi köpte :) just att dom har saker att titta på liksom. =) sen baby gymmet användes varje varje dag, kanon :) och babysitter, är jätte smidigt med :)



kramar

Men Elvira är också jätte fint :)



Sv: Nejdå, det behöver inte vara någon fara alls! Ibland kan ju babyn somna om du typ går mkt eller sånt, så den vaggas till sömns. Min flicka brukar sparka på morgnarna och jag får panik om hon inte sparkar varje morgon, men testa att ta något RIKTIGT kallt att dricka så kanske hon vaknar till =D det rådet fick jag av bm när jag väntade neo :)



kram

Mia | 2011-02-07 @ 19:55:39

tänkte på det med, hoppgunga har Oliver haft i en månad nu, det är riktigt uppskattat, dels för att har får röra på sig mycket, och sen för han gör av med lite energi också, och framförallt, han tycker den är jätterolig :)



Vi kan komma när jag är frisk igen, det går lite magsjuka hemma hos oss just nu, kanske inte så roligt att bli smittad av de, speciellt inte när man är gravid :P

kanske kan få se lite bilder på lägenheten nu innan vi kommer och inspekterar? :)

Saknar dig josse! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0